Good Growth Plan

Syngenta este un brand al performanţei în domeniul agriculturii, o companie bazată pe cercetare dezvoltare şi ambiţia de a contribui la răspunsul unei provocări majore, aceea a securităţii alimentare – ambiţia de a produce mai mult, într-un mod sustenabil, pentru o populaţie în continuă creştere, prin generarea unei schimbări în productivitatea fermelor. Suntem o companie care investeşte continuu în cercetarea şi dezvoltarea celor mai noi şi performante produse, cu investiţii anuale de 1,4 miliarde de dolari. Suntem o companie diferită, cu soluţii care integrează şi uneşte oamenii, agricultura, tehnologia şi pune în centrul atenţiei nevoile fermierului.

Dacă în 1950 de pe un hectar hrăneam 2 persoane, în 2030 va fi nevoie ca de pe un hectar să hrănim 5 persoane. Cunoaştem foarte bine că populaţia globală va creşte până în anul 2050, când estimăm că vom fi peste 9 miliarde de oameni, iar producţia globală va trebui să crească cu cel puţin 70%. Este evident că va trebui să producem mai eficient, mai sănătos şi mult mai mult, de pe aceeaşi suprafaţă. În următorii 50 de ani, va trebui să producem mai multă hrană decât am produs în ultimii 10 mii de ani. Pentru a răspunde acestor provocări, dorim ca prin activitatea noastră, împreună cu partenerii noştri, să putem genera o schimbare în productivitatea şi modul în care obţinem producţia. Pentru acest lucru, am dezvoltat şi lansat recent un plan numit The Good Growth Plan.

Acest plan reprezintă o schimbare a modului în care înţelegem importanţa contribuţiei noastre faţă de societate. Planul propus va angaja compania noastră până în anul 2020, la nivel global, în creşterea eficienţei utilizării resurselor, întinerirea ecosistemelor şi creşterea prosperităţii comunităţilor rurale, baza producţiei agricole. Prin noul plan, compania noastră îşi asumă şase angajamente şi anume:

  • să sprijinim creşterea productivităţii culturilor
  • să ajutăm la îmbunătăţirea fertilităţii solului
  • să contribuim ca biodiversitatea să prospere
  • -i ajutăm pe micii proprietari
  • să ne preocupăm de siguranţa operatorilor care folosesc produsele noastre
  • să asigurăm bune condiţii de muncă pentru toţi angajaţii noştri.

Desigur, la prima vedere, pare mult şi ambiţios, dar suntem conştienţi că nu avem toate răspunsurile în acest moment şi astfel nu vom ezita să apelăm şi să dezvoltăm parteneriate pentru atingerea acestor obiective. Toţi angajaţii noştri, prin activităţile lor, vor aduce o mică contribuţie la atingerea acestor obiective.