Clientul misterios – Campania Syngenta pentru fitofarmacii

Noutăți
03.03.2017
diploma fitofarmacii, Syngenta, campanie 2017

Clientul misterios – Campania Syngenta în care toate fitofarmaciile sunt premiate

Syngenta îşi propune să fie cu un pas mai aproape de fitofarmacişti printr-un program care le va oferi ocazia de a se bucura de un “tratament special”.

În primăvara aceasta, compania Syngenta demarează campania “Clientul misterios” dedicată fitofarmaciilor din toată țara. În decursul campaniei, 800 de fitofarmacii vor primi informații despre noutățile din portofoliul Syngenta dintr-o gamă largă de culturi. Tot în cadrul campaniei de informare, ei vor afla despre posibilitatea de a fi vizitați de catre un “client misterios”, care le va cere recomandări pentru anumite probleme pe care le are în cultură. Indiferent de răspunsul primit, “clientul misterios” va oferi un premiu garantat fitofarmaciei respective. Dacă fitofarmaciștii folosesc în recomandările lor produse Syngenta, locația respectivă se înscrie automat pentru premiile prin tragere la sorți.

“Cunoscând importanța pe care segmentul de fitofarmacii o are în agribusiness, mai ales pentru micii fermieri pentru care fitofarmaciile reprezintă unica sursă de informare, ne dorim ca prin intermediul campaniei “Clientul misterios” să punem la dispoziția lor cât mai multe detalii despre portofoliul Syngenta, dar și ultimele noutăți în materie de diagnoză și tratamente pentru problemele ce pot apărea în diferite culturi”- a declarat Andreea Caimac, manager de produs.

Detaliile despre modul de desfășurare al campaniei sunt disponibile în regulamentul oficial pe care îl puteți accesa pe această pagină.